Tänään oli sitten ne Oupsin "Ruuduta tai Ruostu" RR-bileet. Ja voin kertova, että hauskaa oli. Ja herkkujakin oli vaikka ja mitä ja laihdutuskuuri laitettiin narikkaan hetkeksi ja ihan silleen kohtuuvella.

Tähän RR:ään oli osallistujia neljä kappaletta ja kaunista jälkeä syntyi jälleen. En hoksinu ottaa kameraa mukaan niin ei sitten ole kokonaisuuksista kuvia, mutta luulenpa, että tyttäret laittavat blogeihinsa kuvia lopputulemista. Esittelenpä ensin mitä pistelin muiden töihin. Urakka alkoi Teijasta.

Teijalla oli mukana mallit Tralalaan vuodenaikoihin ja sain ekkana valita omani... Taistelin syksyn ja talven välillä ja jostain syystä päädyin Syksyyn. =)

Marjalla oli työssä aiheena Margaret Sherryn vuodenaikakissat, joista minä pistelin tämän kevään.

Sarin RR:ssä ei ollut maleja mukana, mutta toiveena oli Little House Needleworks ja syksy. Ja aikasta heeno kokonaisuus syntikin. Minun aikaansaanos on vasemmanpuoleinen kukkulatalo.

Mutta sitten minä onnelinen sain kotiin oman RR:ni, ja se on suloinen! Aiheena oli Pöllöt ja malleja laitoin sekalaisen seurakunnaan mukaan ja kahtokkeepa...

Itse olen pistellyt tuon toisen vasemmalta eli The Praire Schoolerin mallista "M*N*O" O:n. Ihanaa. Lisää jotain aattelin tähän pistellä ja tarkoituksella vasemmassa reunassa on tilaa jatkaa jotain... En kyllä vielä tiiä mitä, mutta kerron sitten kun tiiän, tai oisko kellään ehottaa jotain kivaa mallia vielä tuohon vasempaan reunaan? Haaveilen kuitenkin tekeväni tästä keittiöön verhon tai sit tästä tulee taulu. Nyt minulla on sitten kaksi RR:ää odottamassa lisäyspistelyä ja viimeistelyä.

Mä olen sitten ollut kilttinä kun tämän päiväinen emäntä ilahdutti minua kirjalla...

Kerään Lotta -sarjaa ja muutama opus minulta vielä puuttuu. Jotkut näistä kirjoista on niin kiven alla, että aivan olen otettu tästä ihanasta kirjasta! Kiitos Marja aivan älynä. 11 kirjaa on vielä 47:tä on hankkimatta.