Mä mistä alkaisin... Tulin tänne törisemään joutavia taasen kerran, kun päivitin tuota varastoon kertynyttä, niin ajattelin samalla, että ei tulisi niitä haamupäivityksi... Vaikka melkoinen haamutarina tämä onkin. ;)

Ajatukset seilaa ihan kuin olkilautat mysrskyisällä merellä. Olen tuota Round Robbinkiani yrittänyt varustella maailmalle. Lupuminen tettää vaan tiukkaa, Seuraava pistelijä saa varmaan hakia väkisin sen ittelleen. Enhän minä edes siitä luovu! Se lähtee reissuun saamaan kauniita talosia säikeilleen. =) Mutta minä vaan tilaan kuin mielipuoli noita pistelymalleja ja Visa vinkuu... Nyt malleja on melkoisesti, kauhistuttaa katsoakaan tuota varastoon kertynyttä sivua... Mutta jospas minä löydän käyttöä kaikille näille malleille vielä tulevaisuudessakin. =/Lisää en sitten ole kerinnyt pistelemään Round Robbinkiani, mutta kerkeämpä varmaan myöhemminkin ja sittenhän on hyvä yhtenäistääkin työtä jos tarvii.

Tein tälläisen reissuvihkon työn mukaan ja toistan siellä ohjeissa itseäni ihan sujuvasti. ;) Ei voi todellakaan kukaan olla ymmärtämättä niitä ohjeita, tai sitten voi. =) Tässä kuva vihkosta, koska pistelin siihen pienen talon ja puun DMC:n "Houses and Gardens" -lehdykkäisestä. Lintujen malli on omasta päästä, näin yksinkertaisia asioita sieltä löytyy. =D

Talo on pistelty ihanaisella Pomme de Pinin "Chemin de traverse". Siinä on vihreän, ruskean ja sinisen sävyä ja tää tykästää tästäkin langasta. Nimi on kuulema polku jotain... Huoh! Milloinkahan vois imeä itseensä kielipäätä ja lukea vaikkapa tuota ranskaa, kun sillä kielellä on noita ihanaisia ristipistolehtiä aikasta monta. Mutta olen aika puujalka kielissä ja no, aika monessa asiassa. =) Suomenkielikin teettää lahjakkaasti työtä aina välillä.

Meillä oli sitten se Oupsi -tapaaminenkin lauantaina ja eihän sitä ihan hiljaa voinut olla. Kurkku oli kyllä ihan vereslihalla illalla ja sunnuntainakin. Tänään olen kähissyt töissä ja voihan pojat, että oli ihana palata sorvin ääreen. Vaikka sain minä omasta mielestä aika paljon aikaiseksi lomalla/sairaslomalla. Viikon aikana pistelin aakkosvaihdon ja synttärivaihdon ja keväinen kirjekuorikin on melkein valmis! Nautin siitä hommasta ja kun ihan melkein yksin kotossa on, eikä kukaan naputa siivouksesta ja ruuanlaitosta, niin mikäs siinä on pistellessä. Välillä koiruuksien kanssa lenkille ja sitten taas pistellään. Hommasimme uuden ihanan, miun unelmien, sohvan niin siinäkös on ollut ihana uppoutua tyynyjen väliin ristipistot kourassa. =)

Oikein hyvää viikkoa tellens kaikille ja kiitoksia ihanaisista, mieltälämmittävistä kommenteist! Hymy