Tämä loppuviikko on ollut raskas, mutta siitä sen kummempaa numeroa tekemättä, raskain mielin kuitenkin, olin mukana Oupsin pikkujouluissa. =) Tai siis nauravan sielun sydän ei aina estä naurun pulppuamista, vaikka kuinka sitä pakottaakin! Enkä usko, että siitä kukaan mieltään pahoittaa... Huomannette, että joku potee hiukan huonoa omaatuntoa. Mutta... Elämä jatkuu ja sohjosta selvitään.

Pikkujoulut olivat jälleen ratkiriemukkaat, kun 14 naista "raateli" kauniisti paketoituja pikkujouluvaihtoja suklaa suupielistä roikkuen! =) Minua jännitti niin vietävästi! Miksihän sitä pitääkin jännittää. Pelekäsin ettei saaja olekaan yhtä ihastunut minun ajatuksiini kuin minä itse. ;) Koskaan ei voi tietää. Minä mietin, että miksi jännään pakettihommaa niin kamalasti, mutta niin kai sitä aina jännää oli lahjaksi laittanut mitä tahansa. Kun koskaan ei voi tietää.

Enkeli teemalla mentiin ja se sopiikin oikein hyvin minulle ja Oupsilaiset nostivatkin mieltäni kivasti, vaikka mieli oli kyllä joka hetki eilisessä päivässä. Mutta nyt vaijennan huonon omantuntoni ja yritän esitellä teille pari vaihtoa. ;) Jonkun Opsilaisen blogista voi bongata kuvan, jossa on kaikki vaihdot kasassa, mutta minulla ei tullut kamera mukaan.

Minulla oli ilo ja kunnia pistellä Marialle. Kasasin hänelle enkeli aiheisen paketin ja pääosassa oli tietenkin jotain pisteltyä. Mitään lainattua tai vanhaa tai sinistä en pakettiin kuitenkaan laittanut. ;)

2142561.jpg

Olen ihan lätkässä noihin Tralalaan malleihin (tänäänkin hommasin yhden uuden mallin... Kukahan sen pistelisi?). Tähän Marialle pistelemääni vaihdoin hiukan Atalien lankoja, kun mallin mukaiset langat eivät erottuneet pohja kankaasta. Saa nähdä kuinka kauan Lennu jaksaa järkkäilä vaihtoja, kun tämänkin työn kanssa ravasin hänen ovella yhtenään kyselemässä, että voinko näin ja näin!!!  Ihminen, kun jännitti ja pelkäsi mokaavansa pahan kerran. ;)

Ja voi mitä minä sainkaan! Mari oli pistellyt jotain aivan ihanaa!!! Turhaa hänkin oli jännittänyt. Tässä ensin pussukka jossa oli jo niin paljon pistelyä, että...

2142602.jpg

Ja voihan kilikellot mitä pussukasta löytyikään:

2142606.jpg

Sydän on niin ihana... Kuljin jo ympäri taloa mallaillen mihin sen asettaisin. Joten ei pelkoa tytöt, että tekisin tästä kaulakorun, vaikka niin ensin suunnittelin. On tuota rintavarustusta muutenkin ettei tarvinne alkaa sitä korostelemaan!  Ihanaa kerrassaan! Tulis pian ensi joulu! =) Oupsin jouluvaihdot on mun lemppareita.

... Niin, että mihin kategoriaan tämänkin nyt laittais... Iteppä olen kategoriani laatinut!

D54F7F1FEB8C06DC30DFD7038E0EFB03.png