Olen yrittänyt selvittää bloggerin sielunelämää. En ole onnistunut, ärsyttää täällä vuodatuksessa tuo mainos, joka tulee alas ja kun ei osaa itse nikkaroida pohjia, niin vuodatukseen ei saa mun taijoilla mitää hienoa.  Mutta saatan saada apua bloggeri aisaan. Tänne blogiin on niin vaikea tehdä noita sivujakin. Ei meinannu millään onnistua, kun tein tuota RistipistoMalliVarasto sivua. Ei sitten millään meinannu välit pysyä tallennuksen jälkeen ja eipä tee mieli paljoo sinne lissäillä mitään. Jostain syystä, kun tein sivua Toivelista niin se pysyi paremmin kasassa. Ei osssaaa noita koodijuttuja niin hukassahan sitä on.

Pari sanaa ensi vuoden hassutuksesta. Aattelin nimittäin jatkaa parilliseen lukuun, kun aina pitää olla pari... Siis viisi työtä lisää. Tuolla sivupalkissa, oikeassa reunassa olen luetellut malleja joita aijon pistellä.

Yhtä mallia voisin vilauttaa. Olen sen pistellyt lahja mielessä, mutta en taijakkaan sitä lahjoittaa, kun se epäonnistu. Mallin mukaan se ois pitännä pistellä tummalle pohjalle vaalealla langalla, niin eikö oo aika pahan näköiset kasvot näillä? Ei aina mee nappiin nää mun värikokeilut, mutta nyt en tiiä mitä tästä teen?! Kummitusluolan esiripun, vai tiskirätin vai p...pyyhkimen.

Että tämmöinen pikaraportti, kun ei mittään valamista oo mistä esitellä.