Nyt tulee lyhyestä virsi...kaunis. Kaipa sitä voi niinkin sanoa. Mitään maata mullistavaa minulla ei ole esitellä. Mitään en ole saanut valmiiksi, matalapaineen siivellä lennellään, mutta ei liian raskaasti kuitenkaan.  Pistelyitä on useita kesken ja en jaksa kuvata noita keskeneräisiä. Uusia projektejakin tarttuu puntin mutkaan, vaikka kuinka yrittää pyristellä vastaan. Lennun ristipistovaihto ois kiehtonut kovasti, mutta minä solmin eräänlaisen uudenvuodenlupauksen oman mielenrauhani kanssa. Pitää saada pisteltyä 2-3 isoa hommelia alta pois ennen kuin saan osallistua vaihtoihin. Pienellä sopimuksen reunaan oli kuiteskii kirjoitettu, että äärimmäisen pakottavassa hätätilassa voimma tehdä poikkeuksen. Siinäkin tapauksessa hakemus on jätettävä kolmena kappaleena ja hallituksen on istuttava useita tunteja ja lieventävät asianhaarukat otetaan vain puoliksi huomioon.

Kuiteskii Lennun PP pistäytyi meidän kämpässä ja on jo jatkanut matkaa Marikalle. Tämän RR:n pistelyt sai esitellä blogissa, mutta ei koko työtä. Jotens tässä tulee Lennun kissa tauluun minun osuuteni.

Minä luulin ja uskoin, että minulla on paljon ihania kissa malleja, mutta... Ei minulla ollutkaan. Kun kuulin mitä Lennu haluaa pisteltävän työhönsä, mieleeni tuli heti yksi tietty malli, jota en sitten kuitenkaan pistellyt tähän, kun se ei sitten mielestäni ollutkaan sopiva, kun sitä livenä mallailin. Sitten muistin tämän mallin, joka on lehdessä: "Cross stitch Crazy" april 2007/issue 97. Mallin nimi on "Paws for tought" by Lucie Heaton. Malli on taulu, jossa on monta erilaista kissaa ja aika vinkeissä väreissä noin niinkuin miun maun mukkaan. Muuntelin siis vähän kattisen väritystä ja olens aikasta tyytyväinen. Hiiret jäivät mallinmukaisen vihrulaisiksi, koska tämä kissa jahtaa vain leikkihiiriä, niin.  Täytyy vielä todeta, että nämä kuukauden RR:t (kuukaudessa pitää siis aina yksi työ suorittaa valmiiksi) ovat vaikeita! Minä en osaa etukäteen miettiä mitä työhön pistelisin ja kun ihmisellä on tuo mallivarastokin alkeellista luokkaa, niin hätä taitaa tulla käteen tulevina kuukausinakin.  Mutt mitäs läksit!

Nyt jään sitten vain odottelemaan kumpi RR rantautuu meille seuraavaksi, Tuulan PP vai Minnan RR.