Vaihdoin siis blogipohjani. Viime aikoina on mieltä kutkuttanut ajatus Lontoosta ja ennen kaikkea matkasta sinne, mutta enpä taida sinne päästä aikoihin. Kerran olen siellä onneksi jo käynyt, niin ei ihan niin tuskainen ole tuo matkailuhampaan kolotus. =) Häämatkahan meiltä jäi väliin... Tai oltiin Oulussa hotellissa koko viikonloppu. Tosi huikeeta, mutta todella kivaa. =) Enkelipohja oli ihan minun näköiseni väreineen kaikkineen, mutta nyt on joulu virallisesti poistunut myös meidän talosta. =)

Ajattelin esitellä omaan Oupsin Village Round Robbingiini pistelemäni talon. Lennu lupas, että oman saa esitellä, mutta sitten ei esitellä, kun muille pistellään. =) Kahdeksan ihmistä kankaalleni vielä talon pistelee ja sen jälkeen olen itse suunnitellut pisteleväni viiteen kohtaan puita ja jotain muuta. Ajattelin myös kehystää koko pistelyn jollain pistellyllä köynnlksellä ja köynnöksen sekaan kirjoittaa Friendship Lane/Oupsi/2009/2010. Näillä näkymin näin. =)

              

Mallin olen joskus huutanut huutonetistä, mutta muutin sitä melko paljon. kuten näette... Alla Country Cottage Needleworks Chart No. Four "Winter Welcome".

                            

Toivottavasti en mennyt ihan metsään, vaikka se olikin vähän niin kuin tarkoitukseni. ;) Kaikenkaikkiaan kangas jolle minulle pistellään on kokoa 139 cm x 74 cm. Jokaiselle muulle pistelijälle on 100 x 100 pistoa tilaa pistellä. Ja olen jo ompelulangalla "karsinat" kaikille tehnyt. Malleja olen keräillyt, mutta mitään ihan valmista mallia minulla ei ole tarjota. No, tämän Winter Welcominkin ajattelin laittaa mukaan jos joku nyt haluaa sen pistellä. Muita ohjeita ajattelin antaa seuraavasti:

*Mieluiten talvi/syksy aiheena, mielellään puita ja muuta rekvisiittaa, ei tarvitse täyttää ihan koko ruutua (enhän itsekkään täyttänyt), mutta mielellään mahdollisimman täyteen, tontille nimi kirjailtuna samalla fontilla kuin minun työssäni, johonkin alareunaan pienellä oma nimi (niin kuin omassani, fontti on omasta päästä joten muut saa käyttää omaa kans ;)) ja haluiaisin, että jokaisen talon seurana olisi jokin eläin.

Omaan työhöni muuntelin oravan lehdestä De fil en aiguille n:o 16/2006, mallista "Carrés de saisons". Tuosta mallista löytyy ihanat pupujussikatkin. ;) Ja lintulaudan taiteilin ihan itse. ;) Nyt sitten jahkaan, että pistelenkö muuta niihin viiteen lokeroon vai sitten vasta, kun saan työn takaisin... Vähänkö mietityttää, mutta voi olla etten kerkeis tehdä juur mitään... Aakkosvaihtoakin aloittelin pistelemään ja sitten on vielä kaksi muutakin vaihtoa nyt alkuvuodesta... Täydellisyyteen pyrkivä vaan jahkaa. =) oma taloni on kankaan ihan keskellä, kummallekin puolelle tulee kaksi taloa ja vinosti suoraan ylös neljätaloa. ;) Oli melkoista työtä hallita tuota kangasta, kun sitä on niin paljon enkä käytä kehystä pistellessäni. Olisikohan se helpottanut asiaa...

Semmoista tänään täällä millaista siellä on? =)