Josko sitä nyt taas jotain näpyttelis tänne. Vaikka olen minä verisesti loukkaantunut bittiavaruuden herralle, kun niin kurjasti on minua kohdellut. Kolmannen kerran on kaikki minun rakkaat järjestyksessä oleet bittini haihtuneet taivaan tuuliin. =( Miehein lupasi yrittää vielä jälleen löytää eksyneet bitit, mutta olen luopunut jo toivosta. On kai sillä ukko kullallakin parempaakin tekemistä kuin paimentaa minun karkuuttamiani bittejä takaisin karsinoihinsa. Ja onneksi pikkusisko osas auttaa kuvankäsittelyohjelman kanssa, kun sekin suvaitsi alkaa ryppyilemään minulle. =( Elämä on välillä niiiiiiiiiiiiiiiin vaikeeta. =D

Kuiteskii yritän nyt keriä karannutta lankakerää kasaan ja kertoilla mitä on tämän n. 4 kuukauden hiljaiselon aikana tapahtunut. =D Ja kun tää likka alkaa keriä lankaa, niin voitte olla varmoja ettei se missään sievässä ja hienossa järjestyksessä purkaudu, mutta pääasia, että saan tukit taas liikkeelle ja kuohut valloilleen.

Nyt olen päättänyt pitää hiljaiseloa vaihdoissa. Vuodelle 2011 olen osallistuva vain Oupsin synttärivaihtoon ja siihen laajennettuun versioon eli parilleen pitää laittaa jotain syntymäpäivänä, nimipäivänä ja ystävänpäivänä. Tämä vaihto onkin jo hyvässä vauhdissa. Toinenkin vaihto on Oupsin juttuja, RR nimittäin jälleen kerran. Ruuduta ja Ruostu on nyt aiheena. Kisakunto oli Ouspilaisilla niin löyhissä kantimissa, että tähän meitä osallistui vaan 4 rohkeaa. Minulla aiheena ovat Pöllöt ja Puut. Omaa osuuttani olen jo alkanut pistelemään.

Toivon, että vuoden aikana saan pisteltyä itselleni ja lahjaksi omia juttuja. Niin ja viimeisteltyä ne 11 onnetonta jotka laatikossa odottavat. Näihin kuuluvat PP ja RR joita Oupsissa vinhaan tälle vuodelle pisteltiin. Niihin pitäisi pistellä vielä juttuja lisää ja viimeistellä. Ja koska en tykkää esitellä kesken eräisiä juttuja, niin näitä en näytä ennen kuin valmiina. Omat osuuteni muiden pistelyihin saatan esitellä, jos armas ukkoseni löytää kuvat bittiavaruudesta. =(

Omiin pistelyihin kuuluvat myös pari tempausta joihin aijon osallistua. Ensinnäkin  RistiPistoHassutus, loistava idea! Malleja ja kittejä kertyy vain nurkkiin ja niiden pistelyä lykkää aina, mutta nyt tartutaan härkää sarvista, vaikka aika pieni härkä onkin. Laatikkoon jäi huutelemaan monta mallia jotka haluaisin joskus ristiin pistellä.  Mallit joita aijon pistellä ja lukujärjestys löytyy oikeasta reunasta ->. Toinen oman eduntavoittelu tapahtuma on Oupsin KUÄK. Eli pistellään venymään jäänyttä kökkötyötä. Jokainen tahoillaan tai satunnaisesti tapaamisissa aikataulun mukaan. Esitelenpä sitä omaani sitten seuraavalla teema viikolla, kun vasta tällä viikolla tein päätöksen alkaa mukaan. Niin Oupsilaisethan on Kuäkkäilleet jo vuoden 2010.

Mutta lupasinhan esitellä jotain mitä tässä välissä on tapahtunut....

Osallistuin Lennun ristipistoviahdoissa olleeseen Syyspiristysvaihtoon. Minä sain ihania juttuja ja korttiteemakin oli niin herkullinen. Sain Jaana O:ltakortteja ulkomailta. =) Tässäpä kuvakavalkaadia mitä häneltä sain...

Aivan ihana pöllö ja niin herkullisella värityksellä. =)

mm. Toivomuslistalla oleet Pentikin Mansikka servietit. =)

Lehtiä kierrätysteemalla. Sitten, kun on pistelty niin kiertoon. =) Hyvä idea!

Nämä pöllöt ja kortit on niin ihanaa postia. Varsinkin tämä alimmainen pöllö, oranssi pöllö, on niin ihanan pöllön näköinen, että. =D

Sitten sain vielä näin mahtavan paketin ja....

... Nämäkin vielä. Minä olen ollut oikea onnen tyttö tänä syksynä. Kaikenlaista olen saanut mitä olen toivonut ja vähän ylikin,,, Ja ainiin eihän tämä vielä tässä ollutkaan. ;)

Marraskuussa sain vielä kaksi lähetystä. Viimeisenä niistä sain 30.11 tämän ihanan jouluisen taulun jonka laitoin heti eteisen seinälle muiden joulujuttujen seuraan. Joo, ne on mulla seinällä läpi vuoden olenhan hörhöilijä jouluinen. =D Ihanaa että tässä taulussa on poroja! Oltiin viikko Kuusamossa mökkeilemässä ja minä niiiiiin haluaisin oman poron. Onneksi minulla on nyt niitä joulupukin ja lumiukon kanssa liitelemässä pitkin seiniä. =D Toisessa marraskuun kirjeessä oli kolme jouluista mallia kierrätysteemalla taas. Niistä minulla ei valitettavasti ole kuvaa ja nyt täytyy tunnustaa etteivät voimat riitä raahautumaan ompeluhuoneeseen ja kuvaamaan niitä. Olen pahoillani. =)

Vauhtia on nyt kuitenkin niin paljon, että taidan räpätä tähän vielä kuvia minun lähettelemistäni syyspiristysjutuista. En ole ottanut kuvia kuin pistelyistä, vaikka muutakin pientä laitoin Minnalle. =) Niin ja näköjään en muistanut siitä viimeisestä pistelystä edes ottaa kuvaa. =(

Kuvakulma on aika kehno tässä on siis pienen pienen rasian kansi.

Toinen pieni rasia. =)

Kolmas rasia on sit melkein tämmöinen, värit on kuvassa aika kököt. Neljäs rasia oli hiukan isompi kuin nämä. Minnan blogista löytyy siitä kuva... Mä olen yrittänyt vieroittua kuvien katoamisen aiheuttamasta stressistä ja yiritän ottaa rauhalisesti sen seikan etten muistanut ottaa siitä kuvaa. =D

Tämän pienen biscornun laitoin kera paljastuksen kuka olen. =)

Oiskohan siinä tähän postaukseen... Lisää onkin luvassa, sillä neula ei lepää. ;)