Hep, täällä ollaan.

Loma vei vaan kaikki voimat, vaikka mukavaa olikin. Aika kylmää oli ja isäntä sairastikin reissun päällä flunssaa ja sitten minä. Kotiin päästyä olin vielä vähän "sään alla" joten on ollu aika vaisua eloa. Siihen päälle kun lisää vielä työt ja koiraongelmat (isännällä alkaa palaa hihat, kun noi meidän kolme muskettisoturia merkkailee kilpaa sisälle.) Kohti korankouluttajaa käypi siis tiemme ja toivottavasti avun löyrämme Koirakorjaamosta. Ihana nimi ainkin paikalla on ja sitä on kehuttu. Sitten vie mehuja tää mun laihdutusprojekti. Sain kaikki loman aikana kertyneet (1,8kg) karistettua ja olenkin aikasta paljon viettänyt aikaa jumpassa kuntosalilla. Tai siis paljon siihen nähden, että jokuaika sitten istuin ja pistelin vaan. Ja sitten aloimma pitää kahden naisen lukupiiriä, en ole saanut tämän kuun kirjaa luettua, voisko joku vetää mun kammella käyntiin!!!!!

 

Ja sitten se minun onneton Joulukoriste Rieha! Senkin tiimoilta olen meinannut käydä täällä päivittelemässä, mutta kukaan ei ole vetänyt mua käyntiin. Olen kyllä pistellyt sunnitelman mukaan, jota jouduin fiksaamaan, kun mieliteki ja muutama ohje oli menny hukkaan. En ole saanut kuvattua niitä pistelyjä ja eilisen migreenin johdosta tänään pitäisi aloittaa vielä kaksi pistelystä. En montakaan pistoa saanut töihin aikaiseksi, kun olen niin vättö. Viikonloppureissu estää päivittelyt viikonloppuna, mutta lataan kuvia heti, kun vaan saan ihteni rauhoitettua tai vedettyä käyntiin... Mitenkähän se nyt on, olenks mää käynnissä vai en?!?!

 

Arvoin juuri isännän ollessa onnettarena voittajan blogipäivityksestä, jossa kysyin saako aikaisemmin tehtyä laittaa vaihtoparille vaihdossa tai muuten. Onnetar suosi tänään Virpiä ja olen hälle luvannut ensi viikolla postittaa jotain pientä kivaa... Joka itseasiassa on minulla jo valmiina, mutta jonkun pitäs se paketoija ja viiä postiin. Orkanisointi ongelmiako elämässäni, ei kai!

 

Olen unohtanut hehkuttaa uusia kynsiäni täällä!!! Kolme vuotta olen haaveillut hienoista ja siisteistä kynsistä. Ennen lomalle lähtöä kävin sitten teetättämässä geelikynnet. Liimattavat on jostain syvältä näihin verrattuna. Ekana mulla oli oikeet prinsessa kynnet, vaalenpunaista ja valkoista ja kimalletta... Laitan kuvan seuraavaan postaukseen... Ja viiden viikon jälkeen kävin huollossa ja nyt miulla on ruskeeta ja kultaa. Hyvin kestävät ja hyvin näillä voip tehdä vaikka mitä... Nää ei oo mitkään JuoniaJulmasen kynnet.

Edit... Palasin laittaan sittenkin ne kuvat ihan ensimmäisistä geelikynsistä eli rinsessakynsistä. ;)

Siispä ensi viikkoon!