Kolmaskerta todensanoo. Olen siis tätä ikävuottani juhlinut bloggailemalla, ei ole ollut kakkua ja lahjatkin on tulleet käsityöystäviltä, yhdeltä pakon edestä ja toisilta vapaaehtoisesti. Tätä se ikä teettää, toista se oli ennen. Joo, en oo yhtään katkera tai muuta semmoista. Olen saanut niin ihania juttuja. Kiitoksia vain kaikille onnittelijoillekin, niitä on ollut tuon facenaamankin ansiosta huru mycket!!! Naapurin Lennu kehui maailman parhaaksi ristipistonaapuriksi, niin isäntä siihen, että taidan olla ainut!!!! Joo, kukahan se on negatiivinen! Mulla ei moinen seikka käynyt edes mielessä, mutta onneksi hää nauro kommenttinsa perään niin, jospa se oli vaan vitsi. Niin, kehujen kera sain ihanan huivi! Olen niin huono neuloja ja virkkaaja, että olen onnest ymmyrkäisenä ihanasta huivistani. Mukana oli myös Jardin Privén "Friendship is made"-malli toivelistaltani. Oispa vielä huomennakin synttärit. ;)

Pitänee vielä tuuva esille se Hassutuksen 8. päivän pistelytuloskii. ;) Karhulla ei ollut silmiä mallissa, mutta minun oli pakko tehdä sille sellaiset, en kestänyt sitä silmättömänä. Ja koska jostain syystä nämä erikoislangat, joita LHN käyttää, eivät ole rantautuneet minun käsityövarastoihini, sävelsin värimaailmaa vähän itse... Olen joskus kuullut, että minulla ei ole värisilmää... Joten saa nähdä mikä pölyrätti tästä tulee... Toisaalta itsehän olen värit valinnut, niin luulisi niiden omaa silmää sitten mielyttävän. =D =D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Me and Elvis, we have celebrated our birthdays to day. He somewhere up there or... And I here just bloggin and stitching.  Lennnu my naighbor made me a beautiful scarf. I am bad knitter and I just love my new scarf!!!   And last picture tell´s what I have done for 8. Grazy pattern. =) I had to make eyes for the teddy I coulden´t not bear it without eyes! =D I changed all so some threads and we´ll see how it turns out. =D

Huivi Lennulta, ihana!!!

Little House Needleworks "The Old Doll"