Kiitoksia kaikille innostavista kommenteista. Marika, ei tää raski luopua noista malleistaan, tai siis oon harkinnu sitä, mutta joistain malleista ei vaan raaski luopua. Jonkinlaista lainavaihtokauppaa voitas tehdä, jos kiinnostaa? Virpille vielä erikoisterveiset, olen niin iloinen, että tykkäsit puuvaihtopistelyksestäni.

Lennun ristipistovaihdoissa oli siis puuvaihto ja minä sain Mari V:ltä jotain aivan ihanaa ja minä lähetin itse Virpille jotain... no toivoakseni ihanaa.

Olen ihan ihastunut puihin viimeaikoina ja suorastaan Rakastan näitä Renato Paroliinin satumaisia puita! Siispä Mari osui pistelyksellä suoraan sydämmeen ja vielä niin suloinen pussukkakin oli paketissa mukana, että! Hykertelin niin onnessani, että isäntäkin jo ihmetteli, että mitä, mitä. Tuumas vaan selityksen saatuaan, että on hälläkin harrastus, mutta ei hän jaksa noin riemastua, kun postiluukkuun tipahtaa harrasteRaktorin varaosia.   Kumma juttu!

Kerrassaan olen onnen tyttö!

Ja sitten kuva lähetyksestä Virpille.

Lomaillut olen tässä vähän, mutta pistelykset ovat olleet pääasiassa salaisia ja vähän on laiskottanutkin. Mutta nyt on sitten kuudes hassutustyö pisteltynä ja vain yksi on viimeistelty.... Vaikuttaa "lupaavalta", kun kohta ollaan yli puolen vuoden... Mitenkähän on, alkaakohan ensi vuonnakin tämmöinen hassutus ja pitääköhän siihen osallistua?! TOTTAKAI!!! Ja vähintään yhtä suurilla töillä tietty. Mutta tässäpäs kuvaa LHN:n "The Old Doll" pistelyksestäni. Tarkoitus ois viimeistellä tää tauluksi sitten joskus...

Malli vähän muuntui minun käsissäni... Nalle sai silmät, en kertakaikkiaan voinut elää silmättömän nallen kanssa, ja värejä vähän vaihtelin reunuksiin. Ja tekstin tein yksivärisellä, vaikka mallissa se on tehty liukuvärjätyllä... Että semmonen soppa.

Eipä sitten tullut viimekään viikolla pisteltyä Kuäkkiä, ehkä sitten joskus....