Hyvää Uutta vuotta teillens kaikillens tasapuolisesti ja tuhannet kiitokset teille kaikille yhdessä ja erikseen kommenteista joita olen saanut. Ne piristäät kummasti aina päivää.

Niiskuneidin mittari liikahti siis yhden pykälän vanhuuden suuntaan, taas kerran. Mutta mielellisesti taisi viisari heilahtaa tuplasti taaksepäin.  Päivää ei ikävä kyllä juhlisettu niin suurin seremoniamenoin kuin oisin halunnut ja toivonut, mutta muutamat asiat pelastivat päivän. Edellisenä yönä näin unta, että osallistuin Unelmien poikamiehet ohjelmaan, joo. Ilmoitin alkuhaastattelussa olevani onnellisesti naimisissa.  Lopussa poikamiehien tuli äänestämällä valita jatkoon pääsevät naiset. Minä olin ainut, joka ei saanut ääniä ja juontaja ilmoittikin sen hyvin tylysti ja pyysi poistumaan paikalta. Että semmoisia unia. Aamulla sitten pohdittiin syntymäpäiväkakun kohtaloa. En halua itselleni sellaista tehdä, joten meillä ei sitten ole kakkaua. Työmatkalla päätin kuitenskin hakea jotain kahvileipää töihin ja kuinka ollakkaan pakastealtaasta löytyi Fördingen prinsessakakku ja arvatkaa mikä vahvisti ostopäätöstä?! Pakkauksessa oli Unelmienpoikamies tarra!!! Tai siis mainos varmaan. Työkaverit kehuivat kakun makua kovasti, joten uneni oli hyvä enneuni.

Synttäri päivän numero yksi pelastus oli kyllä Sari, Oupsi ja synttärivaihto! Oupsissa järkättiin taas jo perinteeksi muodostun synttärivaihto . Tällä kertaa saattoi osallistua joko laajaan tai supistettuun versioon. Minä sitten osallistuin hätäpäissäni siihen supistettuun, kun en tahdo kestää noita keskeneräisiä juttuja, joita on jo niiiiin paljon. Nyt toisaalta sitten vähän kaduttaakin... Mutta sain minä Sarilta sellaisen paketin, että jos sillä ei pelasteta synttäripäivää niin milläs sitten?!  Paketti oli ihan minun näköiseni ja haltioissani sitä Ukkosellekkin esittelin. Kahtokkeepa tätä!

Sain siis kaksi pakettia, joista en pakettimuodssa kerinnyt ottamaan kuvaa, kun ne piti saada auki. Olen nähnyt sellaisiakin ihmisiä jokka maltaa kaikenlaista.  Ensimmäisestä paketista paljastui tämä ihana kirja jonka sivuja aijon täyttää joillakin ihanilla ja kauniilla asioilla, koska kannetkin on noin kauniit. Toisessa paketissa oli iso peltirasia, jonka sisältä löytyi monta ihanaa asiaa. Meikkipussia olen itteleni ettinyt ja nyt sain täydellisen prinsessapussin, joka muuten oli täynnänsä prinsessojen herkkuja.... Suklaata! Tuota malliakin olen kaupoista himoitellut, mutta nyt olen sen onnellinen omistaja. Ihanaa! Kiitoksia Sarille oikein kovasti!

Kolmas pelastus päivälle oli se, että Timo lähti käymään ruokakaupassa. No, ei siinä vielä mitään, mutta ilmeisesti haltioitumiseni tästä ainokaisesta synttäripaketista, joka kyllä korvasi kymmenittäin saamattomia paketteja , tuli hän takaisin niin herttaisen paketin kanssa, että enpä minä sitten oikeestaan enään mitään kaivannutkaan. Oli siis oikein onnistunut vanhenemispäivä.

Palaillaan taas pistelyiden merkeissä ja oikein ihanaa tammista kuuta teillens jokaiselle!