Aattelinpas vähän tiristä näin vappupäivän ilokseni. Olen huono seuraamaan näitä blogeja ja jälleen, omaa päivittäessäni, suren sitä miten olen hidas etsiytymmään bittiavaruuteen katselemaan kaikkea ihanaa. Mutta vaikka minulla on 54 pistelystä kesken, niin aloitin yhden uuden ihan huvin vuoksi. Se nimittäin huusi minua, on huutanut jo aika kauan. Toinen sellainen työ odottaa pistelypöydällä langat ja kankaat valmiina, mutta sitä en aloita ennen kuin olen edes vähän pistellyt jotain noista 54:stä. Ais niin, olen myös tullut siihen tulokseen, että vuoden 2012 hassutus ja JoulukoristeRieha venyy tuleville vuosille. En ole pistellyt niistä mittään aikoihin. Mutta en stressaa ja siitä olen ylpeä. Mutta vilautanpas pimeätä kekskeneräistä pistelyäni, saanko esitellä Maija Poppanen...

Malli on täältä ja siellä on jos vaikka kuinka monta ihanaakin ihanaa värimuunnosta mallista. Itse aloin pistelemään Carrie´s Creationin "Eggplant" -langalla. Se on niin ihana väri! Tekstit ajattelin sitten pistellä jollain muulla värillä, en vielä tiedä millä. Kangas on Flobaa ja sen on käsinvärjännyt Tuulia.

Vuoden 2011 Hassutuksesta minulla on vielä viimeistelemättä yksi työ ja sen teen jahka löydän oikeat kehykset sille. Tuon vuoden jatkohassutuksesta on enää jäljellä 4 biscornua, sillä Kirjasto valmistui 22.4 ja viimeistely suoritettiin eilen.

Nyt minulla on monta taulua tällä samalla kehyksellä ja ne on pitkin huushollia! Miksi minussa ei ole yhtään sisustussuunnittelijaa!!! No kahtoopahan nyt, pääasia, että työt on pistelty ja viimeistelty ja ovat silmieni alla. Tässä Kirjastotyössä minua harmittaa se, että tein sen kokonaan DMC:n langoilla ja jouduin itse vielä säveltämään niin pikkasen meni mehtään... En ehkä enää tätä koskaan pistele, mutta jos sinä pistelet niin pisteles niillä ohjeen mukaisilla lankoilla.

Eilen viimeistelin myös viime jouluna aloittamani pistelyn itselleni.

Pistelty on tää Floballe yhden yli Carrie´s Creationin "Olde worlds Red" -langalla. Josta tykkään kovasti. Liimasin pistelyksen rasian päälle. Rasian sain parfyymin mukana, siis tää on oikeen hieno samettisen tuntuinen rasia Georgio Armaanilta. Vielä yksi kuva sivusta. Nauha, jolla peitin välinäkymät oli niin ohutta, että vetäsin samaan syssyyn toisen kerroksen sen päälle.

 

Ja tämmöinen kaveri vahtaa minun työskentelyä...

Mamman Muusa Toto eli Totoro.