Ihan alkuun kiitokset kaikille kommenteista... Niin, näyttihän se siltä, että olen saanut jotain aikaan, mutta mitään noista ei ollut viimeistelty. ;) Saas nähdä milloin se sitten tapahtuu, sitten täytynee laittaa uudet kuvat ihan vaan sen ihmeen tautta, että olen saanut ne viimeisteltyä. =D

Saksikoristetta olen tuossa yrittänyt selättää ja selättäminen onnistui niin hyvin, että teen jo toista. =) Ensimmäisen tein Lennun vaihtoon, mutta siitä heräsi sitten hirmuinen into pistellä lisää, pitäisi keksiä vain hyvä kohde pistelylle. ;) Varsinkin Biscornu on mallina ihana! Näitä tekisin vaikka kuinka ja monta, niih ja Biscornumallejakin on niin ihania. =) 

Katsoin tänään "Beatrix Potter -taiteilijaelämää", 2006. Aivan ihana pieni, sievä, kauniita maisemia täynnä oleva elokuva! Nyt pitäisi lukea sitten vähän kanitarinoita ja olisi kiva löytää tästä kirjailijasta jotain elämäkerrallistakin luettavaa. =) Mutta kahtoopipa nyt, kun ei sitä oikein ainakaan kirjastosta löytynyt.

Koska sattuneesta syystä, en voi vielä esitellä noita saksikoristeita (en ole kuvannut niitä saatika antanut saajilleen ;)) esittelen muunlaisia kuvia... =) Olen kenties joskus jollekin maininnut ettei ompelukone ole minulle ystävällinen... Onneksi meiltä näköjään löytyy muita ompelukoneen käyttäjiä... Ainakin näytti hetken siltä... =)

Taisi ollakin ne pahmolelut kirjahyllyn päällä joita Puppe tuijottaa. =) Mitenkähän oli sitten sen alastulon kanssa...

... siihenpä tarvittiin jo kaverin apua. Vaan eipä pojat tulleet päättäneeksi kuinka pöydältä alas tullaan. Piti nostaa Puppe lattialle. Sanoin kyllä ettei tarvii mennä sinne, jos ei osata alas tulla. ;)