Aloitetaanpas vaikka Tuulan haasteesta. Hän yllytti siis minua listaamaan viisi inhokkiruokaani. Aika vaikea valinta, ei meinaa keksiä mitään. Nyt olen sitä muutaman viikon pähkäillyt ja tässäpä ne:

1. En ole koskaan maistellut, mutta kuvailujen perusteella ja muutamien ystävien inhonväreistä vaikuttuneena Rössypottu.

2. Purkkiliha eli NÖTKÖTTI, yök! ;)

3. Kalat joissa on ruotoja. ;) Sellaisiahan on olemassa. ;) 

4. Sellaiset ruuat missä on läskiä. =/

5. Sellainen ruoka josta ei paljaalla silimällä näje mitä siinä on! =D Kuten esim. Mämmi

Haastaa pitäisi, mutta en nyt jaksa myöhäisestä ajankohdasta johtuen haastaa kettään. =) Saa vastailla jos saa innoituksen. ;)

Hiljaista on ollut blogirintamalla. Kaikenlaista olen kuitenkin puuhaillut ja ristipistoja nykertänyt. Nyt vain ei ole mitään valmistunut sellaista mitä voisi vilautella. Olen päättänyt etten keskeneräisiä enää vilauttele. Pientä painostusta, että tuo viimeistely osastokin heräisi. Viimeistely osastolla ollaan niin innokkaita ottamaan kehuja vastaan, että kokeillaan näin pienen sievän kiristyksen voimalla saada liikettä niveliin. Kuusi pistelyä taas viimeistelemättä. Itku Ja aakkosvaihdon h-hetki lähenee!

Sehän on tunnettu tosiasia, että työ haittaa vapaa-aikaa. Kaikki energia menee töissä hörmyämiseen ja vähän asialliseenkin uurastukseen niin ei kotossa enää oikein muka jaksa oikein melkein mitään koskaan. =) Viikonloppuja odotellaan kuin kuuta nousevaa... Ensi lauantaina on töitä, voihan tötterö! En ole lukenut edes kirjoja... Paitsi olen kovasti yrittänyt tulla riippuvaiseksi yhdestä kirjasta... Naamakirjasta, kuten työtoverini lohkaisi. Olen siis ollut naamakirjassa. ;) Ja kyllähän siellä on ollut kiva törmäillä vanhoihin tuttuihin. Mutta huomaan, että monet vain keräilevät ystäviä. ;) Huvisa kullakin ja mikäs minä olen mitään tai ketään arvostelemaan. =D Niin siis Facebookista puhuu hän.

Kaikenlaisia hankintojakin on tullut tehtyä, vaikka olen koittanut välttää niitäkin. =) Mutta lempi suunnittelija teki sitten sen Raamatun. =)

Valérie Lejeunen "Cross stitch letters Bible" 711 sivua pisteltyjä kirjaimia. Tämä on vasta ensimmäinen osa, toinen ilmestyy kuulema myöhemmin. Taas yksi syy rukoilla lissää tunteja vuorokauteen!!! =)

Nyt tää lähtee biblettää NukkuMatin maille ja yrittää joskus saada jottain näytettävää aikaiseksi. Tai siis yrittää saada sen viimeistelyosaston toimimaan niin, että ois jotain näytettävää! Minähän olen ihan viaton eikä minusta ole koskaan mikään kiinni, teen kaiken aina ajallaan ja silleen. Niin! =) ;)