Joo, ei paista aurinko, vaan kuuma on. Koiruudet läähättää aamuspurtin jäljiltä edelleen. Nauru Hiljaiseloa on tämä blogi näköjään pidellyt, mutta kun ei ole ollut oikein kuvia eikä mitään näytettävää. Nyt ois jottain. Nauru

Pistellyt olen kuin pieni raivoisa orava. Valmiiksi olen saanutkin juttuja, mutta viimeistelyosasto on ottanna ilmeisesti ommoo lommoo, kun ei siellä puolen tapahdu oikein mitään. Sai ne viimeisteltyä yhdet isoisän aluskerraston, siis Oupsin Merivaihdon joka lähenee loppuaan. SilmäniskuSuorastaan kauhun sekaisin tuntein olen ihmisä raastanna sillä työllä, sillä se on kuin isoisän alkkarit ja minä en osaa korjata tilannetta. Yllättynyt Paineita, paineita aina kun pistellään Oupsilaisille. Silmänisku Laitan sitten kuvaa jahka saaja on saanut "alkkarinsa".

Ei kaikki Oupsivaihdot ole paineita tuottavia. Yhteisiä projekteja mie armasta. Tarkoitan näitä peitto ym. sen kaltaisia projekteja. Nyt teimmä Virpille vauvvapeiton, kun hän sellaisen ihanaisen kääröläisen maailmaan putkautti. Onnea siis koko perheelle vielä kerran.

1246517815_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Malli on nimeltään "My first little Ted" ja suunnittelija DMC jostain Cross alkavasta lehdestä se on, mutta nyt pettää arkistointi ja uupuu lehden nimi ja numero... Alkaa vanhan pää olla jo vähän hurtero. Ritva on kyllä melkoinen koneen käyttelijä ja onneksemme niitä on useimpia maanpäällä ja Oupsissakin. Ja jotkut onnettomat saa vaarin kalsongit. Otsan rypistys

Oupsi Village RR:n parissa olen uurastanut niin, että olen etuajassa. Nyt ei ole yhtään RR:ää minulla. Joten kaivelinpa sellaisen vanhan jutskan, joka kans pitäisi saattaa valmiiksi. Mielessä se on pyörinyt ja silleen. Olen aloittanut sen kesällä 2007 ja siitä on kuva ikuisuusprojekteja sivulla, mutta tässä päivitetty tilanne.

1246518488_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tykkää tää tästä kovasti, ihanat värit työssä. Tykästä pihjaloita ja pihalla niitä on kymmenkunta... No, syksyisin sais kyllä joku muu sitten haravoija, mutta eipä aatella sitä nyt. Kuva on hiukka hailakka, mutta ehkä siitä jotain näkee. Yritän kovasti pistellä sitä eteenpäin. Kangas on vain kovin isoruutuista ja kun on viimeksi pistellyt flobaa yhden yli niin tuntuu aika jättiläiseltä tä työ. Hymy Ja mallivarastoa on taas tullut kartutettua niin että... Kukahan nekin joskus pistelee!?

Minä en sitten yhtään ole piha- enkä mikään puutarhaihminen, mutta tykkään kyllä meidän pihasta ja siellä kituvista pensaist ja puista. Kyllä ne kituvat, kun joku ei oikeen ole osanna niitä hoitaa. Lumipalloheisi, joka on yksi lemppareistani, näyttää siltä että se ei jaksa kohta meitä ja ekana kesänä se näytti meille kauneimmat kukkansa. Ehkä edellinen talon omistaja osasi hoitaa pihaa paremmin, ehkä. Nauru

Tässä on muutama lempijuttu meidän pihalta...

1246519219_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1246519207_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1246519196_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Näihin kuviin ja tunnelmiin...