Heip!

Täällä olen nykerrellyt ja väkerrellyt kaikenlaista ristipistoihin liittyvää. Mutta alkajaisiksi täytyy kyllä sanoa, että harvinaisen äkäsiä nämä Oupsilaiset, kun yks jos toinenkin komentelee olemaan hiljaa. Niin niin, minun pitääkin olla hiljaa. =) Kiitkosia vain edelleenkin ihanista kommenteista. =)

Mitään suurta näytettävää ei ole ja kaikkea ei voi vielä näyttääkkään. Marian RR talon sain juuri valmiiksi. Tosi aikaisessa olen... Minun olisi omani pitänyt luovuttaa 28.2 ja Marian työ 30.4. Mutta mitäs rupesi tuo flunssa vaivaan, on ollut tuota vapaata aikaa, kun ei lukeminenkaan ole viimeaikoina suuremmin kiinnostanut. Keväisen kirjekuorenkin sain pisteltyä. Mistä johtuikin mieleeni, että on se vaan ihanaa kun sai pistellä tuon Marian talon ajattelematta miten sen viimeistellä!!! Minulla on taas neljä työtä pinossa odottamnassa viimeistelyä: 1 oma, Oupsin keväinenkirjekuori, aakkosvaihto ja Oupsin synttärivaihto. Kaikki kolme vaihtojuttuakin on niin aikaansa edellä, (siis luovutusaikaa) että ei sinällään haittaa, mutta miten voikaan olla vaikeeta viimeistellä. ;) No, pääasia, että saan ne sitten joskus liikenteeseen täydessä valmiudessaan.

Kuvia en voi siis näyttää näistä yhdestäkään, kun muille pistellyistä RR taloistakin on päällänsä esittelykielto. Vasta sitten saa näyttää, kun on kaikki kylät pystyssä. Toisaalta kiva jänskätä mitä tuleman pitää... Toisaalta ois kiva nähdä vilahduksia edes... Niin, minä olen se joka kuikkii ja kopeloi kaikki lahjat ennen joulua! =D

Voisin minä kuitenkin näyttää muutaman kuvan...

1233600450_uusi sohva.jpg

Ensinnäkin tässä se minun nykyinen lempipaikka pistellä. ;) Niin ja siinä sivussa kaksi parasta ystävääni täällä äänettömyydessä. ;) Toto ja Boogie.

1233600529_bisko_1.jpg

1233600539_bisko_2.jpg

Viimeisin, voin vannoa ja veikata ettei kuitenkaan viimeinen biscornuni. Arvattee kai mistä kirjasta malli on... =) Kuvat on takaa ja edestä koska keskellä on eriväriset helmet. Tottahan se kuva pitää olla kummastakin erikseen! =) Vaikka en kuvia osaakaan ottaa! Tämä sininen unelma on pistelty Pomme de Pinin "Ciel d´hiver" (oisko talvi jotain) langalla. Biscornun kohtalo on vielä auki, mutta yritän muistaa, että olen esitellyt sitä täällä niin en tyrkytä sitä kelleen teistä. =D

Enkä sitä moin tätäkään...

1233600550_tyyny_etu.jpg

1233600561_tyyny_taus.jpg

Tämän etumuksen pistelin viimeisellä Oupsitapaamisella. En vielä koskaan ole tapaamisessa pistellyt näin paljon! Siis olen ollut hiljaa! Niin ja jos ei tietysti lasketa sitä onnetonta apilaliina, jota purin puoli kesää tuossa taannoin! Tyyny ideankin keksin Marikalla Oupsitapaamisessa, kun hänellä oli sellainen saksikoristeena. ;) Lennu sen oli käsittääkseni hälle pistellyt. Tämä tyyny on pistelty Pomme de Pinin "Chemin de traverse" (tarkoitanee polku jotain). Tämä lanka on myös ihanaa, kolme väriä vaihtuu tosi kivasti. Ai niin, malli on siitä "tiedätte varmaan mistä" -kirjasta. ;)

Ja vielä huikeaksi lopuksi viikonalkuvalitukset! =) Käytiin viemässä tilaus kuvaamoon hääkuvista. Kamalan huono palvelu! Kaksi naista liikkeessä ja kummankin pitäs olla takahuoneessa kuvaamassa. Tiskille ei joudeta asiakkaita palvelemaan. Saatika puhelimeen, kun yksi laskutaidoton ois vielä yhden kiitoskortin tilannut. Saisivat palakta tiskille jonkun! niin!!! =D Onneksi ei tarvii käyttää kuvaamopalvelujakaan enää. No, ei ois kyllä nytkään tarvinnut, kun ei olla kuvauksellisia. =D

Siinäpä tälle erää, palataan kun palataan! =)

 CA300508C878B1A059990DCE7ECE5026.png