TÄTÄ ON NYT OLLUT PAKKO KORJATA, NIIN JOS OSAAN. AIVAN ÄLYTTÖMÄSTI KIRJOITUSVIRHEITÄ. LIENENKÖ OLLUT VÄHÄN INNOKAS! =D SUOKAA ANTEEKSI... TUSKIN SAAN KAIKKIA POIS. ;)

                                       **************************

... Ihan tässä Rouva menee hiljaiseksi. Tuhannet kiitokset kaikista onnitteluista ja kehuista. Vaikka ei tuo kassi nyt niin... Valamiskassi jonka pistelin langoilla koristellen? =) Mutta ette te tiedä, tai kyllä te varmaan tiedätte, kuinka ihana on saada kommentteja. ;) Olen itsekkin yrittänyt petrata tapojani, että jätän puumerkkejä, kun käyn blogeissa. Vielä on paljon harjoiteltavaa minulla. ;)

Minulla olisi vähän kuvia mistä esitellä jottain pienie juttuja. =) Työkaverit aatteli, että minä aikuistun nyt, kun alttarilla kävin könyämässä... Vähänpä nuo tietävät tämmöisistä höpsöistä luonteista. Niitä kun ei saa Rouvitettua saatika koulutettua käyttäytymään aikuismaisesti. No, joo kyllä minä joskus osaan, mutta pääasissa en. =D

Niin, olikohan mulla muuta... =D Ai, niin niitä kuvia! Ensimmäisen synttärilahjan sain Oupsin synttärivaihdon kautta jo eilen. Niin ja odotin ruhtinaalliset 20 minuttia yli puolen yön, kun hämyisessä olohuoneen nurkassa hiljaa ripsuttelin saamaani pakettia auki. Olin niin innoissani, että lallattelin mielessäni. Lennu voi todistaa ettei ääni kulje tällä hetkellä... =) Aviomieskin oli tyytyväinen, että vain mielessäni kuului ääniä. Ois voinut pahasti häiritä koisintaa.

Sain paketin Tuulalta. Sisällöstä näki, että asiaan oli paneuduttu ja sekin mykistää pienen ihmisen. Hän oli pistellyt lempparilangallani Oravalla Pyjamassa tälläisen taulun... Aivan Ihana! Jos Tuula luet tämän niin, mikä oli sen kirjan nimi, josta tämä malli on? Herkullisen ihanaa, silmää hivelee. =)

                           

Oupsin synttärivaihdossa oli sitten pakotteita. ;) Pisteltävän jutun lisäksi mukaan tuli laittaa:

a) Syntymäpäivän numeroista/numerosta johdettu juttu... Minä sain Tuulalta 8 reikäisen hornbookin. Aivan suloinen... Mitähän siihen keksisi ja osaankohan viimeistellä... =) Tämä menis kyllä katekoriaan lempivärikin. ;)

b) Synttärisankarin lempivärinen juttu... Minä sain avaimenperäkuksan, jossa lukee Anne ruskealla. No, koko paketti on oikeesti mun lempiväriä. ;)

c) Mukaan piti myös laittaa luettavaa ja seuraksi syötävää... Minä sain lehden, jota minulla ei vielä ole, De fil en aiguille 21/2007. Seuraksi Herra Pandan valmistamaa lempiväriäni.

d) Pistelytavarakin piti vielä mukaan laittaa... Ja sain pellavakangasta ja kauniita nuppineuloja.

                

Että näin ihanasti minua muistettiin. =) Viimeaikoina on moni asia vetänyt hiljaiseksi. Eikä ne aina ole olleet niitä iloisempia asioita, mutta iloitaan nyt, kun on aihetta. =)

Töissä sain työkaverilta isooon tikkarin. Hienoille ja ei niin lapsellisille rouvillehan ruukataan antaa iloisen raidallisia tikkunekkuja synttärilahjaksi. ;) Mutta mitäs me pienistä, kun Rouva itte tilasi ittelleen Aku Ankan synttärilahjaksi. ;) Armas aviomies katsoi kyllä vähän kummasti, mutta minä, en lainkaan lapsellisesti totesin, "Minä haluan!" Ja mikäs siinä auttoi. ;)

Olen joskus kesällä käynyt hoivaamassa naapurin Mantelia, Lennun kissaa. Välihuomautuksena voin kertoa, että Manteli on ihana kisuli, mutta hieman pelottava. ;) Sain siis naapurista lahjapuketin kaikkea ihanaa kissanhoitopalkkiona ja synttärimuistamisena.

                         

Että muistaisin uudet nimikirjaimeni paremmin. Tuulalta saamani paketinkin yritin allekirjoittaa neitinimelläni, rouvvuus meinas unohtua. ;)

                        

Ja sisällä oli aihioita biscornuihin ;)

                               

Ja kun se pääministerin morsiammen paikka on varattu, niin olen näemmä ryhtynyt keisarin Morsiammeksi... Vaikka enhän minä enää Morsian ole vaan nuorikko tai rouva... Sanoisin, että melkoinen rouvikko! =D Ihanaa Lennu, kiitoksia kovasti!

                         

Siinäpä ne sitten olivatkin. No, isäntä oli kulkenna koruliikkeen ohitte, mutta nehän kuuluu kategoriaan "pihalla aiheesta", joten ei siitä sen enmpää. Pitää vain valittaa, että on se kurjaa, kun rouvikon sormus-sota vaan jatkuu. Koruliike myönsi ensin virheensä. Möivät siis sulhaselle 18,5 kokoa sormuksen, vaikka piti olla 19 ja kihlasormus oli mallina. Alkoi sitten perua, mutta Keisarisulhanen oli perään antamaton. Pitkällisen väsytyksen jälkeen ja ennen kaikkea yllätys käänteen myötä korukauppias joutui myöntämään virheensä. Sormusta on ihan kirjallisesti väitetty 19 kokoiseksi. Meillä on siis näyttöä ja saadaan oikean kokoinen sormus ehkä ensi viikolla. =) =( Kehtasi sitten sielä sanoa rouvikon jättämästä korjattavasta kaulakorusta, että siitä hänen kyllä täytyy periä maksu! No, haloo! Tottakai!!! joskus tekis mieli repiä hiuksia päästä, mutta jos jätän toiseen kertaan. ;) Siis omasta päästä!

Mitäs muita kuulumisia... Vähän meinaa jäädä tämä postaus lyhkäseksi, niin jos tässä vielä jotain... Round Robbauskin on päässyt hyvään vauhtiin, pistelyaloitettu. Aakkosvaihdon pari saatu ja suunnitelma valmis päässä. Keväinen kirjekuorivaihto leijuu jossain, siitäkin pari jo tiedossa, pistely ei. Ja oma synttärisankari hoi! Siis Oupsin synttärivaihdon parini, suunnitelmat ovat valmiit ja pistelyäkin pikkuhiljaa aloiteltu... ;)

Terkkuloita höpsölästä Rouvikolta kaikille! =D