Kiitoksia kaikille arvontaan osallistuneille. Kivi putoaa sydämmeltä, kun saan lahjoittaa kirjan jollekkin sellaiselle ihmiselle joka osaa ottaa siitä... No, vaikka ilon irti. Nauru Kaikki kommentin jättäneet osallistuivat arvontaan. Mari nyt sitten ohitettiin, kun hän niin pyysi, vaikka ihan varmasti siekkii ossaat. Silmänisku

Arvonnan suoritti armas aviomieheni puolueettomasti ja kirjaselle saa uuden kodin tarjota Jaana S. Hymy Laitappas vaikka sähköpostia niin katsotaan miten hoidamme luovutuksen.

1342233.jpg

Viimeaikoina en ole pistellyt sellaisia juttuja, joita voisin vielä täällä esitellä. Olen pistellyt melkein koko lomani. Voisikko parempaa toivoa. Isäntä on ollut töissä ja koska en tykkää reissata yksinkään, niin todella nautin päivistäni pistellen kolmea salaista juttua. Olen pistellyt jopa yhden niistä peräti kaksikertaa, kun iski piuka kokeilla. Päättämätön Sitten olen pistellyt meidän häätaulua. Siitä tulee pieni ja hassu. Siitäpä en hokasanna ottaa kuvaa, joten näette sen sitten valmiina.

Violariumiin tuli myyntiin uutta kangasta Flobaa, jota kaupantäti suositteli yhden yli pistelylle. Hän antoi kokeiltavaksi pienen palasen kangasta. Pitihän minun kokeilla ja suosittelen! Aivan ihana kangas mielestäni. Ostinkin sitä heti, kun kaupantäti sai sitä myyntiin. En tiiä vielä mitä sille pistelen, mutta pitääähän "oravalla" varasto olla. Yhden yli pistelyni oli tämä Muriel Brunetin malli "Joyeux Noël", jonka olen aikaisemminkin pistellyt kahden yli.

1242404799_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Lankana käytin mitäs muuta kuin Pomme de Pinin Oravaa pyjamassaan. Mallista tuli kivan raidallinen ja valmistui todella nopsaan. Viimeistelyn osalta olen vienyt sen toiseen osoitteeseen ja siitä sitten myöhemmin lisää.Silmänisku Mutta turhaan pelkäsin sitä yhdenyli nykertelyä, tälle kankaalle se oli suorastaan koukuttavan ihanaa.

Tälläisen palkinnon sain Marilta:

1242404946_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kuten Marikin oli ojentanut tämän monelle. Voisin minäkin ojentaa sen kaikille niille jotka lukevat tätä minun sepustustani ja joiden blogeissa minäkin vierailen aika-ajoin. Hymy Kiitos MariHymy

Naamakirjasta on jäänyt päällensä monenmoisten tesiten teko. Silmänisku Tälläisen testin löysin Sarin blogin kautta Lizzien blogista. Ja, kun rakastan noita Jane Austen juttuja ja kun tuloskin oli mielestäni ihan. Kaikkein paras Jane Austen filmi versio "Ylpeydestä ja ennakkoluulosta" on juuri se sarja jossa kuvan Elizabethia esittää Jennifer Ehle ja Mr Darcyna on maailman ihanin Colin Firth. Pusu Niin, ja se testi löytyy, kun klikkaat tuota Elizabethin kuvaa blogini oikeassa alareunassa. Ja sitähän minä olin sanomassa, että tästä testistä tuli aika mieluinen, olen siis Elizabeth Bennet. Minun heikolla englannilla testi oli melkoista työtä, mutta se oli kuitenkin tehtävä. Hymy

Lopuksi pöytäkevennys. Koiramme Boogie on ominut eteisen pöydän. Ja koska en voi vastustaa kiusausta on minun pakko kertoa mitä tämä Puppe vekkuli keksi, kun oli aivan pienen pieni koiruli. Hymy Hän ei ollut vielä sisäsiisti ja jouduimme koulun ja työn takia jättämään hänet yksin kotiin muutamiksi tunneiksi. Hyvä paikka odotella meitä oli keittiö, muovimatto lattialla, suhteellisen helppo putsata. Yhtenä päivänä en ollut poissa kuin pari tuntia. Mutta palatessani ihmettelin keittiöön pöydällä häämöttävää ruskeaa kassa. Nauru Joo, yksi tuoleista oli jäänyt niin, että ötökkä oli hypännyt pöydällä ja rökässyt jätöksensä sille. Silloin ei naurattanut, ei todellakaan. Ensin aattelin, että Puppehan ois voinu taittaa niskansa!!!! Sydän kurkussa pohdin seuraavaa seikkaa... Kuinka putsaan pöydän niin, että sitä kykenee viellä käyttämään. Ensimmäisenä aattelin, että ostetaan uusi pöytä, mutta sitten päätin luottaa kauppojen tarjoamien pesuaineiden voimaan. Silmänisku Päätöstä auttoi myös se, että soitin hysteerisen puhelun äidilleni, joka valisti minua pesuaineista. Ja pöytä on käytössä vielä tänäkin päivänä.

1242406009_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Rakas Puppe älä paskanna tälle pöydälle. Hymy "No, ehkä minä olen jo kasvanut aikuiseksi ja osaan käyttäytyä." Vastasi Puppe ja katseli haikeasti pihalle. Silmänisku

CA300508C878B1A059990DCE7ECE5026.png