Kiitoksia kovasti kaikille kommenteista ja kehuista. Rasioita on ihana tehdä, mutta voisin siirtyä jo pikkuhiljaa tuon ompelemuskoneen kimppuun. Muistan nimittäin, että vuoden 2008 paikkeilla päivittelin etten varmaan ikinä opi rasian kannen päällystystä. Lienenkö oppinunnakaan, mutta joo Sari, harjoiteltu on ja ehkäpä juuri sunnuntaista varten. Sunnuntaina on Oupsin pikkujoulut ja meillä on pikkujouluvaihtona tänä vuonna aiheena Rasia. Jänskättää! No, kuitseskii olen nyt pitemmän aikaa päivitellyt, että en osaa käyttää ompelukonetta... Ehkä senkin oppis, kun ottas konetta puolista kiinni ja alkaisi vain veivaamaan. Mutta pelkään, että olen nostanut riman liian korkealle, minulla on vähän paha tapa asettaa itselle rimat hipomaan taivaita. Ja kun kohta esittelen yhden vaihdon, niin ette ihmettele ollenkaan näitä rimojen nostelua, kun saa ihastella näitä Oupsin näppärien ompelijattarien aikaansaannoksia.

Mutta nyt täytyy kyllä aloittaa tuosta joulukalenterista, jonka sain tuolta naapurista. Naamakirjassa olen aloittanut laskemaan öitä jouluun jo varmaan yli sata yötä sitten, mutta täällä ei ole paljon joulua näkynyt. Elikäs Lennulta sain ihanan joulukalenterin, jossa on mitä ihanampia juttuja paljastunut. Hää sanoi, että osa on ihan höpöjuttuja, mutta yhtään sellaista en ole vielä löytänyt. Tämä on kyllä ollut kaikist ihanaisin joulukalenteri EVER! Elikkäs seitsemän luukkua auki ja niistä kuusi on tässä kuvassa. (Lumisadepallo on ihan muuta rekvisiittaa).

Kaikki nämä ovat niin suloisia juttuja! Lotta-kirjakin herkisti jo minnua vallan mielettömästi, kun siinä näkyy juuri tämän kirjan historia niin ihanasti! =) Minusta tuntuu, että olen ehkän ollut kilttinä joskus.

 

Ja sitten... Sain viimeisen osan Oupsin tämän vuotista synttärivaihtoa. Elikkäs aikaisemmin olen saanut synttärinä paketin ja ystävänpäivänä. Nyt sain nimpparipaketin ja parini paljastui. Minä arvasin jo ekasta kuka parini on ja voi kuinka jännittävää onkaan ollut odottaa tietoa siitä olinko oikeassa. Parini oli siis Marja ja olen ihan sanaton ja pökerryksissä. Kahtokeepa vaikka!!!!

MIELETÖN! Jos muistatte sain Oupsilaisilta häälahjaksi peiton. Elikkäs tämä tyyny on tehty siihen sopivaksi, aihe sama ja kankaat samat! Ja kummankinhan on siis ommellut sama henkilö! Kuvat eivät tee oikeutta tälle asialle. Ihana!!!

Nimpparipaketissa oli jälleen yksi Lotta-kirja jota minulla ei vielä ole...

Ja tästäkin varmaan kilpailtaisiin Huuto.netissä! Olen mää vaan niin onnellinen, enää puuttuu vain 9 lottakirjaa! Voi ihanuutta ja silleen. Mutta nyt mää lähden äkäseen vielä pisteleen jotain suupielet korvissa.Vaikka en oo kyllä yhtään äkänen.