Pitkiksi venyy nää kirjoitusvälit. Ihminen on vain ollut niin uupunut reissailusta ja töistä, että meinaa ihan jäädä nämä bloggailut. =) Pariisin tuliaisia on tänään taas pyöritelty ja vihdoinkin olen raaskinut laittaa ne omille paikoilleen ristipistelystarvikekokoelmaani. Joten on aika kääntää lehteä tai jotain sinne päin.

Kekskeneräisiä töitä vain kertyy ja entisiä ei saada tehtyä, mutta olen aivan yllättynyt, että en revi niistä ressiä! Tekisi mieleni vain aloittaa aloittamasta päästyäni aina vaan uusia ihania malleja. Aloituslistalla onkin tuossa Oupsin kesävaihto ja saksikotelon tekele. Violariumin viikonloppu lähenee ja jotain viimeisteltävää olisi saatava tehtyä... Niinpä aattelin vihdoin jonkinlaisen saksikotelon ittelleni tehdä. Niitä on nyt Oupsissa vilkannut jos millä mallilla,  sellainen kirjainmalli miulla ois ollu mielessä, mutta liekö sitä A:sta tehtynä...

Pöllö/puu RR:ni laitoin kuun vaihteessa Sarille ja Teijalta sain pisteltäväksi hänen RR:n. Senkin olen pistellyt ja laittanut taasen menemään Sarille. Nämä RR:ät ovat kyllä aivan ihania. Viimevuotisen PP:n olen saanut pisteltyä loppuun ja jahka saan sen viimeisteltyä niin näytän sitä täällä. Talo RR huutaa tuskissaan kokoon taitettuna keskeneristen pistelyiden laatikossa. Siihen pitäisi suunnitella ja pistellä vielä hurjan monta pistoa... Sitten joskus.

Mutta jos jottain kuvantynkää näyttelis teille. Huonohan se taas on, mutta...

Tämä on siis miehelleni tekemä "synttärilahja". Heittomerkein siksi, että se piti antaman 2010 kesäkuussa, mutta pukkipa toikin sen joulukuussa 2010, kun joulupukin muori oli vähän hidas, taasen kerran viimekin vuonna. Malli on siis "Egypte Mystérieuse" Isabelle Voutier ja lanka on Pomme de Pinin "Au Temps Jadis" Ruskeeta siis koko paketti, kun pistelin vielä Zweigartin Belfast Vintage Country Mochalle. Aivan mielettömän ihana kangas pistellä. Ja viimeistelin ruskealla puuvilla kankaalla. Niin ja muori oli hidas ihan siitä syystä, että yllättävän harvoin pääsi pistelemään niin ettei lahjottava ollut lähettyvillä.

Ensi viikolla on sitten taas KUÄK-viikko. Kahdella edellisellä viikolla olen saanut yhteensä pisteltyä sen verran että keijukaisen puussa on yksi lehti enemmä. Yritän ottaa siitä ensi viikolla kuvan, kun se kai niin kuin kuuluis asiaan, että siitä niitä kuvia näytetään... En vain ole saanut ottettua siitä kuvaa. Ja siitäpä tulikin mieleeni... Minä melkein nakkasin jo roskiin tuon yhden kesken eräisen työni siis Aidalle Joulupukki ja lyhty. Minulla on se ollut kesken jo aika kauan. Ateljee Margarethasta sen olen tilannut ja siinä on langat ja neula... Ei sieltä röörin toista puolen löytyis ketään ihanaa kultaista ihmistä joka haluaisi itselleen tai muuhun itse valitsemaan sijoitukseen sen pistellä loppuun?! Minä olen sen kankaan ensin viimeistellyt siis kääntänyt reunat... Ne ei ole mitenkään hirmu sievästi taitettu ja sen muistan että pistelyssä olen tehnyt jonkin laskuvirheen, kuinka ollakkaan! Elikkä salapoliisityötä olisitehtävä, että mikä pistelyssä mättää. Mutta jos joku vain huolii tämän pienen työn vailla hellää kotia, niin ilomielin sen jollekulle postittaisin... Huoliiko kukaan?!

Kuulemiin taas seuraavaan kertaan.