Kiitoksia jälleen kaikille ihanista kommenteista... Toistanko itseäni?! En kai!

Ja niin saavutti minut mitä ihanain Oupsin kesävaihto jonka Ulla oli minulle tehnyt. Aivan ihana ja juuri minun näköiseni! Siis edelleen piti ne 15 sanaa antaa ja niistä valittiin 5.

Minun sanojani olivat: Biscornu, Cavalier kingcharlesinspanielit, englantilainen, joulukuusi, kirja, kirjasto, Mr.Darcy, nauru, rakkaus, ruskea, supercalifragilisticexpialidocious(suom. superoptihupilystivekkuloistokkainen), syksy, taijanomaista, Totoro, ystävä. Ja Ulla oli koonnut niin ihanan ja minun näköisen paketin... Otin kuvan, mutta siitä jäi kortti ja lahjakassi pois!!! Mutta en malta enää kuvata vaan califragistelen eteen päin! Ai niin ja voin kertoa, että mut melkein "hyllytettiin" yhden sanan takia... Kuka arvaa mikä se sana oli?!

Elikkäs Ulla oli valinnut sanat: ruskea, joulukuusi, syksy, englantilainen ja rakkaus. Ihan sanattomaksi vetää pienen  ihmisen, mutta onneksi Ritva on luvannut mun laulaa!!!! Tää tuli vaan nyt kaikki niin äkkiä ettei laulata... Tai ei ainakaan tuu yhtään laulua yhenäkkiä mieleen.

Tänä vuonna en valitettavasti päässyt Kalajoen kahinoihin mukaan., mutta Lennu, Kiitos muuten , toi mulle vaihdon tänään ja kiikutti toistakin kassia, joka aiheutti minulle... no melkein sydärin! Virpi onneton adoptoi minulta taannoin joulupukkiliinan tekeleen. Tykkäsin kovasti mallista, mutta olin ihan valmis luovuttamaan sen hyvään kotiin, mutta kuinkas sitten kävikään. Pukki palasi kotiin aivan ihanassa kassissa!!! Mitäs mää nyt teen. Kiitän tietysti, mutta....

Minut on lyöty kyllä nyt ällikällä, mutta KIITOS kaikille kaikesta, ihanista jutuista ja sanoista.