Jep! Olipas sitten pitkästä aikaan minullakin mahdollisuus osallistua Oupsitapaamiseen (OUlun seudun ristiPiStelijät). Olen viimeksi ollut mukana joulukuussa. =) Ja kyllä se on niin riemullista aina, siis osallistuminen... Minulla on vieläkin korvat puuduksissa siitä ilosta ja riemusta, jota eilen kuuntelin ja johon myös osallistuin useamman tunnin ajan. =D <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Isäntä kysyi kotona, että oletkos syönyt, onko nälkä. Minä siihen, että olenhan minä... Mites se nyt meni... Kaikkia ruokaympyrän ainesosia, mitä moninaisimmissa muodoissa (pullaa, keksejä, marmelaadikarkkeja, suklaakääretorttua, porkkanakakkua, kinkkupiirakkaa, kinkkusarvia ja useita kuppeja teetä). Kun hän kuuli nämä muodot, niin tuumas, että joopa joo. ;) Eikä minulla ollut nälkä, niin kyllähän se silloin sitä tarkoittaa, että syöty on. Ei kai aina tarvii miettä, että mitä on tullut syötyä... Kunhan ei ole nälkä. =) ;)

Oupsilla on aina näitä ihania projekteja. Vaikkakin tämän viimeisimmän kirvoitti maailman surullisin asia. Pienen ihmisen poistuminen keskuudestamme. Oupsin erästä jäsentä kohtasi suuri suru ja me kaikki surimme hänen mukanaan ja halusimme osoittaa jotenkin tukemme. Joten pikkujouluissa viime vuonna sovimme tekevämme lohtupeiton. Ajatelkaa! Annoimme sen eilen ja salaisuus ei päässyt vuotamaan! ;) No, kyllä sen eteen tehtiinkin töitä, ainakin eilen joku puhelinyhtiö sai mojovan summan euroja, sen soittelu rumban jälkeen, jonka aiheutti suunnitelmien erinäiset muodonmuutokset. =) Mutta yllätettyä saimme kuitenkin yhden ihmisen.

Minä osallistuin tälläisellä enkelillä tähän enkeliaiheiseen peittoon. (Onpas taas laadukas kuva. =/):

1421330.jpg

Mallin löysin tältä sivustolta:

http://www.tiag.com/otherproducts/xmasangels.html. Mallin nimi on "2005 Christmas Angel". Mallin on suunnitellut Marilyn Leavitt-Imblum. Peitosta piti tuleman sinisävyinen, joten oli tehtävä hiukan muutoksia tuohon enkuliin. Vaihdoin siis enkeliin värejä, ja olen aika tyytyväinen lopputulokseen. Oupsista löytyy sitten useita tilkkutöiden taitajia ja ompelukoneen ystäviä. Tämän projektin kasasi Marja, jonka blogista löytyy lisää kuvia koko peitosta, Marjan ottama on myös tämä kuva:

1421423.jpg

D54F7F1FEB8C06DC30DFD7038E0EFB03.png