...ainaskin minun osaltani. Nauru Tänään sain nimittäin ihanaa postia. Mia oli A:ta aurinkoisesti aatostellut. Lennun ristipistovaihtojen "Aakkosvaihto".

Aivan ihanat, minun näköiset värit tässä tyynysessä. JA "myötäjäisetkin", iloisen väriset aurinkolangat, tulevat varmasti käytettyä. =) Sijoituspaikka on makuuhuone ja kuvasta näette, että vielä löytyy tilaa tuleville vaihdoille. =D Ais niin, isäntäkin ihasteli tyynyä kovin. ;) Taannoin ihmetteli, että ihanko sinä oikeesti lähetät tämän rasian jollekkin tuikituntemattomalle ihmiselle. No, mitäpä siihen muuta kuin, että ihan oikeesti. =) Taas niin ihanan kurjat kuvat =(, sori!

Noista viime viikkoisista postauksista. ;) En minä mitään hirmu hauskaa poistanut. Häveliäisyys vain voitti. ;) Ja Tuula, luovat tauot on ihan sallittuja, asioiden pitää antaa muhia ja voimia kannattaa kerätä. Minä ainaskin aattelen hurjasti näitä käsityöjuttuja ja blogi sepustuksia ja sitten vaan kirjoitan jotain. No, en monestikkaan ihan sitä kaikkea mitä aattelen, kun poistaakin pitää sitten välillä. Ja, kyllä minä ihan oikeesti aattelen asioita. Aika yllättävää vai mitä. Työkaveri kyllä tuumas asiaa puitaessa, että en kuulemma aina ajattele mitä suustani päästän?! Minä vai Yllättynyt En ainaskaan tunnusta. Viaton Mitähän minäkin muka selittelen tässä!!!

23. Biscornu valmistui viikonlopun työleiristä huolimatta. Kuvaa en laita, jos sillä vaikka lahjos jotakuta. ;) Tämä järjestyksen ihminen mieluummin järjestelee niin sanotut villakoirat riviin kuin siivoaa koko aurinkoisen lauantaipäivän. =( Äiskä oli kylässä ja meillä heilu hihat, isännänkin. Pihalla leijuikin sitten melkoinen määrä koiran karvoja... Ei ku anteeks villakoiria, ilmavia kavereita... Yrittelin pistellä lähestyvän viikonlopun pistelyleirin malleja, mutta enpä päässyt pitkälle... Mulla on kamalat pistelylukot sormenpäissä. Hyvä kun saa muutakaan tehtyä. Mitään muuta en voi pistellä, kun nää ois nyt se ykkösjuttu. Siksipä, siis ihan sairasta kyllä, olen ommellut ja viimeistellyt juttuja!!! Joo, ei ole kuumetta. Mutta keväinen ristipistokuorikin valmistui nopsaan... Oupsin synttärivaihdon viimeistelykin ois aika mallillaan jos osais omella suoria saumoja. Mutta hermo petti, kun kevätkuorenkin saumat juoksi ihan omia polkujaan! Onneksi synttärivaihdon kanssa voidaan vielä neuvotella saumojen juoksutus kohdista. Purkaminen on kyllä syvältä! Olin eilen jo ihan hermona ja isäntäkin sai huutia. Että semmoiset on nuorenparin sunnuntait. ;) Ja anoppikin vielä kylässä, voi poika poloa! =D