Ihania kommentteja, kiitos niistä kovasti ja onpas kivaa, että minulla on henkisiä kavereita yhdessä pistelemässä joulua maaliskuussa. Varmaan muuten arvaatte, että luku 24 tuli siitä, että se on minulle joulunluku. Mietin tuossa, että miten pysyn kärryillä teidän muiden pistelyissä... Taidan tehdä tuohon oikeaan reunaan linkit teidän sivuille, jotka kans aijotta pistellä joulukoristeita maaliskuussa, niin voin käydä vilkuilee heleposti mittee työ pistelettä. Niin ja Pike laittoin sinulle facebookissa viestiä noista rasioista, muilekin tiedoksi, että ne on Ikeasta ostettuja, mutta niiden valmistus on lopetettu. Nyt vaan pitää kahtella noissa rompekaupoissa, jos jottain hauskaa rasiaa sattuu kohdille... Suklaakonvehdeissa on monasti kivoja rasioita.

 

Mutta siis olen ollut vallan hurjana täällä. Enää on yksi työ hassutuksesta pistelemättä ja jatkosta 5 työtä. Olen myös viimeistellyt raivohärän lailla. Viimeistelemättä on siis enää tällä hetkellä 5 pisteltyä työtä. Sen kolmen keijun pistelynkin viimeistelin... En vain tiedä mitä sille tekisin... Viimeistelystäkin tuli vähän vino ja kuvasta aika epäselvä!

Mutta siis meillä oli eilen Oupsin pikkujoulut ja niissä vaihdettiin jouluvaihdot. Tänä vuonna se oli rasia, tietyn kokoinen sellainen, ja lisukkeita sai laittaa sen mukaan mitä rasiaan mahtui. Hiukan oli taas lipsumista ja muuta sääntöjen muistamattomuutta havaittavissa Oupsilaisten riveissä, mutta ei kai tämä niin vakavaa ole!? Minä sain Marja-Liisalta aivan ihanan vaihdon! Shepherd´s Bushin lumiukko on niin ihana ja sukat ja teetä ja... Pahoittelen huonoja kuvia. =( Ai niin ja itse tuo rasia on sikarirasia, kertoi lahjustelija. Että kaikenlaisia rasioita on kaupoissa liikkeellä, kun vain muistaisi pitää silmänsä auki. Kamalan paljon kiitoksia Marja-Liisalle!!

Minä pääsin lahjustelemaan sitten toista Marjaa vattumatosta. Rasian malli on Little House Needleworksin ja se on jostain JCS:n joululehdestä. Punaiset kohdat olivat vaalean sinisiä, mutta miust joulu ei ole vaaliansininen... Ei edes talvi ole vaaliansininen... Ja tämä malli puhui minulle Marjaa ja halusi tulla pistellyksi joulunpunaisella.

Rasian sisälle tein saksiin biscornun siitä yhdestä kirjasta.

Ja tässäpä on sitten vielä kuva, kun minulla kerrankin oli kamera mukana Oupsi-tapaamisessa, kuva kaikista paikalla olleista rasioista.

Ja naapurin Tädiltä saamastani kalenterista on avautuneet luukut 7-12 ja ihanaa!!!

No niin, nyt on sitten päivitelty ja jäädään odottelemaan seuraava. Luulen, että seuraavassa tekstissä käsitellään Lennun ristipistovaihtojen jouluvaihtoa sillä ne on tänään postitettu.