Ajattelinpa sitten vähän kirjoitella tänne, vaikka ei minulla mitään suurempia ole ja Star Wars alkaa kohta, se ainoa oikea Star Wars nimittäin. Taas kenkkuili tää atk puoli niin en meinanna päästä kirjoittaa ollensakkaan. Kiitoksia vain kaikille kannustavista kommenteista. En minä nyt niin paljon ole pistellyt, siinä oli vain pitkän ajan tuotantoa, noissa edellisissä postauksissa siis.

Kuiteskiin... Tuli sitten osallistuttua Lennun Ristipistovaihtoon, Syyspiristysvaihto. Niin, olin kyllä aikonut pitää taukoa, mutta minkäs teet. Vaihtoa varten piti kirjoittaa vastauksia erinäisiin kysymyksiin ja sen tiimoilta tein uuden sivun blogiini, Toivelista. Oupsissakin kartoitettiin ihmisten mieltymyksiä laajamittaisella kyselylomakkeella. Meinasin laittaa sinne sivulle Oupsikysymykset vastauksineen, mutta jos jättäs sen kuitenkin tekemättä.

 

Paljon olen yrittänyt pistellä. Enpä paljon muuta nykyään teekään. Tämä tuli valmiiksi tänään. Olen turmellut sen täysin. Ostin korin valmiina Violariumista ja aattelin siitä jollein lahjan tehdä. Kastelin sen ettei kutistu ja nyt sitä ei voi antaa kelleen, kun silitin sen pilalle!  Mä olen aina inhonnu kankaiden kastelua, kun en osaa silittääkään niitä sitten! Kummallakin sivustalla koria on aidakaistale johon voi pistellä. Ja tämmöisen pistelyn tein molemmin puolin.

Malli : "Répertoire des Frises" - kirjasta s. 166 no 978, Suunnittelija : Valèrie Lejeune

Lanka : DMC:n 111 (liukuvärjätty) ja 839

Koristeena : Tummanruskeita helmiä

Ja kun tuo matkakuume aina oireilee, ja näyttää sarviaan. Niin oli ihan pakko ostaa tälläinen. En vielä ihan tarkkaan tiiä mitä haluan laittaa sitä roikottumaan, mutta toistaiseksi näillä aarteilla koristeltuna. Koirulin on minulle pistellyt ystävän tytär mooooonta vuotta sitten.

Ompeluhuoneessani asustaa muuten karvainen midinetti tai jonkin sortin neulanpitelijä tai jotain... Pöydälle hyppää tuolin kautta ja itkee siellä, kun ei muka uskalla tulla alas.