Heipssanssaa!

Kiitoksia kaikillens kommentoisista.

Minä olen viimeaikoina ollut erittäin onnekas. Nimittäin olen saanut ihania lahjuksia. Ensinnäkin jokin aika sitten osallistuin Pifiin Lennun blogissa. Omat Piffailut olen jo laittanut eteenpäin ja niistä olenkin jo esitellynnä kuvia täällä. Tämä Lennulta saatu Piffi-ihanuus on ihan miun näköinen ja niin nappijuttu muuteskii. Lennu oli ottanut niin herkullisia kuviakin tästä kirjanmerkistä työssään, että oli ihan pakko napata kirja käteen ja lukasta lause jos toinenkin.

Pakko minun on esitellä toistakin ihanaa juttua, vaikka en voikkaan kertova miski olen sen saanut.  Elsa-Etanan sain Ritvalta erään pienen avunannon tuloksena. Ja Tää on niin ihana! Mun värinen ja niin veikee. Haaveilen joskus Tildailevani ja ennen kaikkea haaveilen, että sitten kun en enää haaveile Tildailevani vaan tartun rohkeasti etanaa sarvista, niiiin ompelukone on kanssani samalla aaltopituudella siinä asiassa kuka määrää miten ommellaan ja mistä!

Ja Nyt laitetaan sitten Ullalle eirkoisterkkuja.  Mulla oli nimittäin siun PP juur työn alla ja tässäpäs kuvaa siitä mitä siun kankaalle pistelin. Työn olen jo luovuttanut seuraavaan osoitteeseen eli Marikalle. Enpäs olekaan ennen kurpitsoita pistellyt ja ihastuin kyllä tähän malliin.

Malli on isommasta kokonaisuudesta pieni pala. "Autumn Samplers", Book No.66/The Prairie Schooler. Kiitoksia vaan naapuriin malliavustuksesta.

Ja ette arvaa yksi RR on tullut valmiiksi kiertelyn tiimoilta. Nyt täytyy vaan olla tarkkana etten vahingossa ja vanhasta tottumuksesta kiikuta sitä tuonne tien toiselle puolen.  Lennun RR on siis saanut kaikki kaninkarvat ojennukseen ja odottaa vain omistajansa viimeistä silausta. (Kanin karvat siksi, että jossain välissä on tapahtunut kaamea vallankaappaus ja Lennun Oupsi Villagesta onkin kasvanut Giantti Puputti  ). Tästäpä ei sitten voikkaan kuvaa esitellä, mutta riemukkaat Oupsi RR palautusbileet lähenevät lehvästöt kohisten!

Siittä aattelin vielä mainita, että biscornuja on muuten ä l y t t ö m ä n kiva tehdä! Laskuriin kierähti jo nelkyt ja risat ja työn alla on ainaskii kolme uutta.  Saas nähärä millä kymmenellä pidetään hauskat biscornu arppojaiset.  Viikonloppuna on sitten kivaa tiedossa. Oupsi leiriytyy Tornioon ja kahtotaanpas mitä saadaan aikaiseksi!

MO ensikertaan!