Eipä ole tullut kirjoiteltua tänne kuulumisia, saatika laiteltua kuvia. =/ Hiljaiselooni on muutama hyvä syy. Eikä syyt johdu siitä, että olisin yltiöpäisesti äitynyt vanhenemistani juhlimaan, vaikka silläkin saralla parhaani yritin, mutta... ;) Tulin kai sitten järkiini. =) Meidän "oikea" tietokone joutui huoltoon ja tällä "väärällä" on todella hermoja raastavaa kirjoittaa mitään. Kursori viilettää ihan missä tahtoo tiputellen kirjaimiakin minne tahtoo ja välillä tapahtuu muitakin mitä ihmeelliseimpiä asioita. ;) Viikko huoltoa takana ja toinen edessä... Että aika voikin olla pitkä. Yksi hiljaiseloni syy on myös se, etten saa laitettua uusia kuvia tänne. =/ Tässä "väärässä" koneessa ei ole tarvittavia ohjelmia. Kaikki blogilistat ja yleensäkkin nettiin liittyvät jutut ovat olleet pannassa, kun on niin jurpistanut. Blogipohjia olen katsellut ja jemmaillut. Ne on niin ihania, että voisin... no, melkein joka kuuksi vaihtaa uuden. Osaisinpa tehdä itse sellaisen, niin saisi aina juuri sellaisen kuin haluaisin! =/ =) Ehkäpä tuo työkin on verottanut intoani... Porukkaa on kipeänä ja töitä saa siis paiskia ja voi tätä iän ikuista pimeyttä! =( Olen syksy ihminen, mutta voi kuinka nyt kaipaisinkaan valoa! Lunta!

Olen käynyt karhunpainia myös yhden ihan höntin jutskan kanssa... Kun minulla on ne kotisivutkin näiden minun "koti-ihmisen" ja "-asukkien" kanssa. Niin, että onko jompikumpi näistä nyt tarpeeton?! Siis blogi vai kotisivut... Päänsärky moisesta tulee. Lopulta päädyin laittamaan tänne linkin kotisivuille, mutta nyt en tiedä... Millainen sillisalaattisoppa tästä blogista tulee? Onneksi kenkään ei ole pakko lukea tätä!        <(^^,)> Minusta on vain eri hauskaa kirjoittaa tänne ja suunnitella tätä.

Kaksi ihmistä on piristänyt päivääni/tammikuuta ihanasti. =) Lennulta sain aivan ihanan mansikan synttärijutskana. ;) Ja siitäkään en saa kuvaa tänne, mutta Lennun blogissa on kuvia. Marilta sain tälläisen päivänpiristyksen. =) Se on minulle laatuaan ensimmäinen ja vähän aikaa mietin, jotta mitä tämä mahtaa tarkoittaa ja mitä minun pitää tehdä. =) Kaikki Oupsilaiset ovat tämän jo miljoonasti tietty saaneet, mutta! Mie laitan se teille vielä. ;)

Säännöt: "Give the award to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel happy about blogland. Let them know by posting a comment on their blog so they can pass it on. Beware you may get the award several times." 

Käännös: "Jaa palkinto eteenpäin 10 henkilölle, joiden blogit tuovat sinulle hyvää mieltä ja inspiraatiota ja tekevät elosi blogistaniassa onnelliseksi. Ilmoita palkinnosta heille kommentilla, jotta he voivat jakaa sitä eteenpäin. Varaudu siihen, että voit saada palkinnon useita kertoja."

 

Ne jotka valaisevat toisten elämää

              auringon lailla

      saavat osansa sen säteistä.

                          J. M. Barrie (1860-1937)

-Kiitos Lennu ja Mari =)

Kirjojakin olen lueskellut. Lukenut olen seuraavia: Enni Mustosen : Järjen ja tunteen tarinoita, osaa Sidotut. DiTerlizzin Spiedrwick -kirjoihin on pitännä tutustua, kun niistäkin on tulossa elokuva. Tällä hetkellä luen "Kaikkien aikojen Tauno Palo" -kirjaa Petri Nevalaisen kirjoittaana.

Olen minä käsitöitäkin tehnyt, mutta niistä annan oikean tilanne katsauksen vasta "oikean" tietokoneen kanssa. ;) Pisteltyäkin on tullut, niitä Egyptiaiheisia pikkutauluja, jotka minulla oli varsatossa. Äidille tein pipon ja kaulaliinan. Hankitojakin tein vähän... Yhden ihanan kirjan tilasin Oupsilaisten kanssa yhdessä: Marjorie Massay : Petits points & Toile de lin. Yhden joululedenkin hankin... Ja Violarium nimiseen kauppaan on taas ilmestynyt kaikea halututtavaa. Taisinpa löytää samplerinkin, jonka haluan tehdä, ja se löytyi Violariumista, Long Dogin mallistosta . Taisin myöskin hankkia itseni melkoiseen liemeenkin, osallistumalla Lennun järjestämään Joulukoristevaihtoon. Pelottaa huisisti jo nyt. =) Mutta katsotaan kuin mun käy! =)